پردنیزون با درمان بیماری های کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

پردنیزون با درمان بیماری های کلیه

مشخص شده است که کلیه ها مسئول فیلتر کردن خون و حفظ تغذیه در بدن می باشد. وقتی کلیه ها در اثر التهاب مجروح، پروتئین را به ادرار نشت. پردنیزون می تواند کمک به جلوگیری از التهاب در کلیه و کاهش پروتئین در ادرار. بنابراین، بهتر است برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی را به بیماری خود را تحت کنترل.
پردنیزون چیست؟
پردنیزون یک داروی کورتیکواستروئید مصنوعی است که به ویژه به عنوان یک داروی ایمنی موثر است. در طب، آن است که برای درمان بیماری های کلیوی با توجه به عملکرد آن ضد التهاب و antiallergy استفاده شود. علاوه بر این، آن را نیز در کاهش اثرات نفوذپذیری مویرگی cytomembrane و دیوار نشان می دهد.
در بسیاری از موارد بیماری های کلیوی، بافت کلیه به وسیله التهاب که رخ می دهد به راحتی زمانی که اختلال در عملکرد سیستم ایمنی بدن آسیب دیده است. بنابراین پردنیزون برای درمان بیماری های کلیوی مفید است. اما بر اساس این گزارش، آن را نیز برخی از عوارض جانبی را، تا مردم به دنبال برخی از روش های دیگر است که می تواند این بیماری را بدون آسیب بیشتر به بدن را کنترل کند.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از روش های درمانی موثر در درمان بیماری های کلیوی آن را نه تنها می تواند جایگزین پردنیزون اما همچنین می تواند بیمار بیماری کلیوی کمک برای جلوگیری از دیالیز از طریق بهبود عملکرد کلیه است. این نوع درمان بر اساس طب سنتی گیاه چینی اما استفاده بیش از آن است. این زمان کمتر اما effectivs تر در درمان بیماری های کلیوی از آنهایی که سنتی است. اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این درمان، شما می توانید دکتر آنلاین ما به طور مستقیم مشورت کنید.
اگر شما سوال دیگر در مورد بیماری های کلیوی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان آن، انجام مردد نکنید با ما تماس بگیرید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: